Posledný zlaňák 16-18.októbra 2020

03.09.2020 07:29

Chcem Vás všetkých srdečne pozvať na už tradičný posledný zlaňák, tentoraz pre zmenu na Chate Hron na Počúvadle v dátume 16-18.10.2020. Príchod piatok večer (okolo 17:00, odchod nedeľu doobeda) Liezť sa bude v oblasti Sitna. Na chate je možnosť penzie / polpenzie, preto poprosím, kto má záujem nech mi dá vedieť čo najskôr ohľadne účasti aj stravy.

Link na informácie o chate:  https://www.travelguide.sk/svk/ubytovanie/chata-hron_50187_0_1.html

S pozdravom Peter Matejíček

Späť

Úvodná stránka

Leonidio ôsmy deň - pokračovanie

02.01.2019 20:49
Dnešný deň sme sa prebudili do krásneho jasného rána, čo nás po dvoch dňoch dažďa značne potešilo. Preto neváhame a ako dnešný sektor vyberáme slnečný Theos. Tento raz však mierime do Theos Micro, kde sme predtým ešte neliezli. Znova stretávame našu známu z Kanady. Vylezieme tu pár ciest a...

Leonidio ôsmy deň

02.01.2019 17:30
Rýchla info :   Peťo dnes vyliezol cestu v Teose cave 8a PP

Leonidio siedmy deň

01.01.2019 20:05
Dnešný deň sa niesol opätovne v znamení zrážok a tak sme sa opäť vydali do H.A.D.A., kde dážď nepredstavuje problém. Tento raz meníme výstupovú trasu z dôvodu silných dažďov, ktoré počas dvoch dní stihli naplniť prázdne koryto vodou. A tak po chodníku označenom ako horská cesta prichádzame k lanám,...

Leonidio šiesty deň

31.12.2018 21:35
Začiatok dnešného dňa bol zpočiatku rozpačitý. Cieľ bol rýchlo vstať a dostať sa do H.A.D.Y. pred tým ako začne pršať. Realita však bola odlišná. Ráno sme vstali a lialo ako z krhly. Aj sme váhali, či vôbec pôjdeme, no nakoniec padlo rozhodnutie, že prerazíme. Nahádzali sme náhradné suché oblečenie...

Link na viac fotiek

31.12.2018 19:17
 Theos_right

Nedeľa piaty deň - oddychový deň

30.12.2018 20:05
Konečne sme si dali nejaký oddych . No a miesto povaľovania sme si spravili zoznam oblastí do ktorých sa vybehneme pozrieť. Keďže hlásia dažde, tak sme sa zamerali hlavne na oblasti označené dáždnikom (dá sa liezť aj za dažďa). Twin caves, Crash off Titans, HADA, ELONA, Limeri. V každom sektore sme...

Leonídio štvrtý deň

29.12.2018 18:05
Ráno sme sa prebudili za neustáleho zvonenia zvonov, ktoré nás volajú vstávajte, už je 8 hodín preč. Následne nás energicky vyvoláva kapela ACDC a ich overené hity počínajúc od Highway to Hell. Okej, poďme von z postele. Vybehnem na terasu, zase raz máme vonku krásne azúrko a 12 stupňov,...

Leonídio tretí deň

28.12.2018 21:23
Opäť sa prebúdzame do slnečného dňa, preto neváhame a na raňajky si pripravujeme horský čaj z miestnych bylín. Oskar nás vyhrieva svojimi teplými lúčmi už od nástupu pod stenu. Tou je tento raz Theós Cave, ku ktorému sa dostávame po 15-tich minútach príjemnej chôdze. Tentokrát stretávame pod skalou...

Leonídio druhý deň

27.12.2018 08:23
Otvorím oči 8 hod ráno,  pozriem von z okna a modrá obloha. Ranný rituál - vybehnem do mesta dokúpim nejaké zásoby . Dáme raňajky - môj úlovok z pekárne , super kroasanty,  skontrolujeme materiál a nachystať niečo na jedenie pod stenu a vyrážame. Po 10 minútovej ceste autom prichádzame...

Leonidio prvý deň lezenia

26.12.2018 16:52
Ráno o 8 hod miestneho času vstyk. Prešiel som sa ulicami mestečka a hľadal miesto kde by som si dal kávu. Aj som našiel niečo otvorené, ale vo vrecku som mal iba celú stovku a žiadne drobné tak som to nechal tak. Zamením a zajtra ráno zopakujem. Dnes je streda ráno.  Včera v  utorok mali...
<< 4 | 5 | 6 | 7 | 8 >>

Vyhľadávanie

© 2010 Všetky práva vyhradené.